2012. július 27., péntek

Sneaky Sea Escape

Tótisz fordításában: "Menekülés a Kígyós-tengeren".

Amúgy, érdekes az internet fejlődése... emlékszem, amikor elkezdtem online játékokkal játszani és elakadtam, a legnagyobb mázli volt, ha találtam online segítséget, korai Karácsony volt, ha esetleg walkthrough-t. Ezek később egyre gyakoribbá váltak, míg eljutottunk oda, hogy döbbenetes volt, ha nem találtam egy-egy játékhoz segítséget - előbb szöveges, majd egyre inkább videó-formátumban. Nos, mára, úgy látszik, eljutottunk oda, hogy a megoldás-videó fontosabb, mint a játék - ezt abból vezettem le, hogy Kati reggel szólt, hogy selfdefiant (alias Melting Mindz) új Sneaky-játéka még nincs kint, de a walkthrough-t már megtalálta a YouTube-on... ("Virág elvtárs, ez az ítélet...").

No, azóta a játék is kikerült, úgyhogy indulhat az arany aprópénz-vadászat!