Jó pihenést Léna!

Jó pihenést Léna!
Hosszú-hosszú ideje Léna gyakorlatilag egyedül rakosgatta ki a játékokat nap mint nap, amibe mostanra belefáradt, és határozatlan idejű szabadságra ment. Nagyon köszönöm az eddigi munkáját, és természetesen visszavárjuk!!!! Ha valaki szeretne segíteni nekem a játékok posztolásában az jelentkezzen a katapihi@gmail.com email címen. Előre is köszönöm!

Jó szórakozást mindenkinek !!!

2012.06.28-tól erre az oldalra csupán a játékok kerülnek ki, a videó végigjátszásokat pedig mostantól úgy tudjátok megnézni, ha rákattintatok a kép alatt a VIDEÓ VÉGIGJÁTSZÁS feliratra.

2012. július 1., vasárnap

KIJUTÓS

Először is szeretnék mindenkitől elnézést kérni, amiért miattam bezárt a kijutós. Tényleg nagyon sajnálom, nem ezt akartam elérni, csupán azt akartam maci tudomására hozni, hogy figyeljen jobban a munkatársakra, és a játékosokra és a blogra is.
A posztban azt írta, hogy lehet kritizálni is, ez annak a helye. Úgy látszik mégsem.

Ez az a bizonyos beszólás, ami miatt kiakadt:

Kedves Maci!

Látszik, hogy fogalmad sincs, hogy hogy működik ez az oldal. Bár ne is csodálkozzak ezen, hiszen hónapok, sőt mondhatom azt is, hogy évek óta nem törődsz a bloggal.
Lényeg: a játékosokat nem érdekli, hogy ki teszi ki a játékokat, csak kint legyenek! Nem a posztoló személye miatt járnak ide, hanem a társak miatt, akikkel közösen oldják meg a feladványokat!!!

A fiúk ügyesek, én főleg bio-t szerettem meg, akkor, amikor fél éjszakákat beszélgettünk át, és úgy érzem egy barátra leltem benne :) Nem mellesleg jó olvasni az ajánlóit is. Sokszor jobbak, mint a játékok, amikhez írja. Nekem csak egy kérdésem lenne vele kapcsolatban: miért írja alá a kommentjeit, mikor úgyis látszik, hogy ki írta?

Mivel eddig senki nem írta le, ezért megteszem én. Akivel probléma van, az TE vagy! Ránk se nyitottad az ajtót, még akkor se írtál még kommentet se amikor kitettünk 1 posztot, hogy hallottuk kórházban vagy, meg kellett műteni a lábad. Viszont most visszatértél, és úgy viselkedsz itt, mint elefánt a porcelánboltban! Egy jól működő bloggal miért kell ezt csinálni, nem értem.
Sokan felháborodtak már azon, hogy el akartad adni a blogot. Neked csupán ennyit ér ez a közösség?
Aztán nem csak én őrjöngtem, mikor Léna még szinte ki se tette a lábát innen, de már kint volt a társszerző kerestetik poszt. Hol itt a hála, meg a tisztelet, amit alig pár nappal korábban írtál?!?!?! Ráadásul sehol nem olvastam, hogy visszavárunk!

Ide emberek járnak, akik ragaszkodnak egymáshoz, és kicsit "meggyászolják" ha elmegy valaki, nem kell feltétlenül egy társszerőnek lenni. (pl. Én a mai napig gondolok arra, hogy vajon mi lehet Danival.) Elég morbid kérdés, hogy igaz, hogy elvesztettél két barátot, de kapsz tőlem másik kettőt, megfelel?

Ez a blog már évek óta nem működne, ha mi lányok: hapikatsa, Léna, és én nem dolgoztunk volna annyit rajta. Közben megjelenik tőled a köszönet, tisztelet, de ezek csupán üres szavak tartalom nélkül. Én már csak tudom, hiszen sokszor megbántottál Léna távozása óta...

94 megjegyzés:

  1. Magam sem értem,miért kellett ezen annyira kiakadni,hogy felfüggeszti az oldal működését.
    Fel volt tüntetve,hogy jót -rosszat egyaránt lehet írni.
    Inkább egy durcás kisgyerek viselkedésére vall,mint egy felnőtt emberére.
    Ez az én véleményem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      az ottani avatarod valahogy jobban tetszik ;)
      Amúgy már én sem vagyok ott szerző, ha esetleg újra kinyitna - de sebaj, itt van nekünk ez a blog ;)

      bio

      UI: Kati, azért írom alá, mert mexoktam :P

      Törlés
    2. Szia! :)
      Örülök,hogy itt tudjuk folytatni:))

      Törlés
  2. Jajj, gyerekek !
    Mi történt ? Egy pár hónapot kihagyok, és mire visszatérnék, nincs oldal ?
    Nem tudom, mi az összeveszés oka,d e kívánom, hogy mihamarabb oldjátok meg. Nagyon jó kis közösség ez, és persze az oldal is.

    hajnalikod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából a lényeget elolvashatod itt, és ott.
      A hiba az volt, hogy kommunikálni kellett volna egymással, mert úgy működik rendesen minden. Ha csak duzzogunk magunkban, akkor semmi nem oldódik meg.
      Maci butaságot csinált, mert rám haragudott meg, de a játékosokon állt bosszút. Ezt sajnálom nagyon!!!
      Én a helyében ezt a kiírást abba a posztba tettem volna, vagy egyszerűen törlöm, a kommentet, ami nem tetszik. Még azt is megértettem volna, ha töröl a regisztráltak közül, de még az IP címemmel se lehessen kommentelni. Bármit, ami ellenem irányul, de ez nem igazság VELETEK szemben!

      Törlés
  3. Sziasztok!Én is nagy rajongója voltam a "Kijutós" blognak,és most kétségbe estem,hogy hogyan fogom kipihenni a napi stresszt. Sajnálom,hogy ilyen kicsinyes viták miatt bűnhődnek azok a játékosok,akik a játék, a kikapcsolódás kedvéért látogatták az oldalt.De ha nem,hát nem. Ha nincs Kijutós," VAN MÁSIK"-mondja a zenebohóc,és előhúz egy újabb trombitát,amit most nevezzünk PIHIBLOGNAK. Éljenek a Kijutós játékok,és azok,akik azon dolgoznak, hogy nekünk meglegyen a napi betevő játékunk.Várjuk a jobbnál jobb feladványokat! Üdv Mindenkinek: jucuska65

    VálaszTörlés
  4. Csak bámulok... Szóhoz sem jutok. hazikrisznek igaza van. Bio, Te is "felmondtál" Macinál? Szerintem is jól elleszünk itt is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fel. És Kati már fel is vett ide - nemsokára kezdek is, ha minden igaz ;)

      bio

      Törlés
  5. Hogy a videó se maradjon ki.:))
    http://www.youtube.com/watch?v=pQgkq-b5u1Q
    :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már vártam, hogy jöjjön a videó :D

      Törlés
    2. Ment is,menetrendszerűen.:DD

      Törlés
  6. Szia Kati!

    Nem igazán értem maci kiakadását,hiszen ő kérte írjuk meg a véleményünket ha rossz, ha jó,ezek szerint mégsem lehet "rosszat" írni...?Véleményt megosztani?Na mindegy játszunk a nagy "izgalomra":)jó hogy újra megtaláltuk egymást:)

    Liv

    VálaszTörlés
  7. Én is itt vagyok ám:)))fannieva

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Sajnálom ezt az egész - reméljük csak félreértés - történést... Én minden nap játszom, ritkán kommentelek, de olvasom a bejegyzéseiteket, és nagyon-nagyon szerettem az oldalt, játékokat, és Benneteket, játékosokokat, és a Ti áldoaots, sok-sok munkátokat.
    Egyetértek Kati veled, hogy Maci - legalábbis az én meglátásom szerint - nem foglalkozott az oldallal, gondolom azért, mert látta, hogy nagyon jó kezekben van. Sajnálom, hogy most viszont kézbe kívánta volna venni a dolgokat úgy, hogy közben elfeledtkezett arról, hogy van, aki most "illetékesebb" a dolgok irányításában, további szerzők keresésében, stb.
    Mindenesetre kívánom, hogy rendeződjenek a dolgok, és nagyon örülök annak, hogy itt tovább játszhatok. Kati, csak így tovább!
    Monty13

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, gyorsan írtam: áldoaots = áldozatos

      Törlés
  9. nem tudom van-e jogom bármit is mondani, hiszen én is elhagytam a blogot anno.. :$ a lényeg: Kati, szerintem maci akárhogy dönt is, a "család" úgyis Téged követ, hiszen Te vagy mindenki anyukája, testvére, lánya, barátja, jó ismerőse.. Úgyhogy egy percig se sajnáld, ha esetleg az oldal véglegesen bezárja kapuit, hiszen ez a blog is éppen annyi "hol a csavarhúzó" kérdésre adott már választ (és valószínűleg fog is), mint a másikon a kommentek. Én kitartást és békességet kívánok Neked :) *ölel*
    Ui: Dani sokszor nekem is az eszembe jut, főleg ha horror-közelben vagyok ;)

    VálaszTörlés
  10. Semmi gond nincs, ha megszűnik a kijutós, átjövünk/jöttünk ide. Jó látni, hogy szinte mindenki itt is van már:) ÉÉÉs még Bio ajánlásairól sem maradunk le!

    VálaszTörlés
  11. Hát... a kijutós tényleg bezárt, vagyis úgy néz ki. De nem baj, átpártolunk ide.

    VálaszTörlés
  12. sziasztok!teljesen ledöbbentem,de mivel nem nagyon ismerem az előzményeket,nem alkotok véleményt!természetesen jövök veletek,utánatok,hiszen mit is csinálnék egy olyan oldalon,ahol az van kiírva,hogy "ennyi"!

    VálaszTörlés
  13. az előbb gabianyu voltam:)még dolgozom rajta hogyan tudok regisztrálni:)

    VálaszTörlés
  14. Én is nagyon szerettem az oldalt, és sajnálom, hogy megszűnt. Nem szeretnék Maci védelmére kelni, mert nem ismerem, és a háttérmunkákakat sem, de nem hinném, hogy Maci bárkit is bántani szeretett volna azzal, hogy társakat keresett volna. Én úgy vettem ki, mint kívülálló, hogy Maci tisztában van azzal, hogy segítségei nélkül sehol nem lenne a blog. Én még bízom benne, hogy rendeződni fognak a dolgok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hogy regisztráltál?nem megy sehogy sem:)gabianyu

      Törlés
    2. én nem regisztáltam, csak beírtam a nevem :)

      Törlés
  15. Sziasztok!
    Azt hittem elromlott a gép, mikor megláttam az üres oldalt. Még soha nem írtam kommentet, de szinte minden nap játszottam idegnyugtatóként Veletek. Maradjon meg ez a kis közösség! Carneval

    VálaszTörlés
  16. és lőn:):):)nem tudom mi az az URL ezért nem mertem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az URL a hivatalos neve egy weboldal címének. Ha lenne saját honlapod, azt beírhattad volna oda. :)

      A történtekkel kapcsolatban annyit, hogy nagyon sajnálom az egészet, nem kellett volna. Mivel maci a kijutós oldal tulajdonosa, azt tesz vele, amit jónak lát.

      Törlés
  17. Sziasztok!
    Egyetértek Katival, tényleg az a lényeg nekünk játékosoknak, hogy a játékok kint legyenek. Egy kicsit kiigazítva azzal, hogy a posztoló személye egyáltalán nem lényegtelen, hiszen ő is hozzá tesz nem is kicsit a blog népszerűségéhez. Karacsi Maci létrehozta a blogot, de már évek óta semmi köze nem volt hozzá. A blog fennmaradása a posztolóknak volt köszönhető. Jól emlékszem, akkor pártolt el sok játékos, amikor Maci kitalálta azt a szabályt, hogy a hozzászólásban nem lehet megoldást leírni. Onnantól kezdve, csak olyan bejegyzések voltak: "jó volt", "könnyű volt", stb. Ennek nem sok értelme volt. Kati és Léna nagyon jól csináltátok, nektek nem lehet eléggé hálás Karacsi Maci! Hajrá Bio!

    VálaszTörlés
  18. egy külön játékkal felér, hogy utánatok tudtam jönni!
    1. többszöri oldalbehívás után rájövök, hogy nincs kijutós; 2. tárolt változat segítségével keresés, következtetés 3. ééés tádááám, itt vagyok én is!
    jöttem játszani!
    fofec

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!

    Én is nagyon sajnálom, hogy megszűnt a blog, mikor megláttam az a hosszú "levelet" már tudtam, hogy ez bizony nem fog újból kinyitni. Kicsit ugyan gyerekesnek érzem ezt a hozzáállást, de hát nem lehet mit tenni. Nagyon a szívemhez nőtt az oldal és a közösség is, pedig nem voltam régen ott, talán ha volt egy hónap, de most már mindegy, átköltözöm ide. :)

    VálaszTörlés
  20. Hűha!Szokni kell,hogy hová írjak!
    Jó lesz nekünk ez az oldal,csak próbáljátok megoldani,hogy komfortosabb legyen/biztosan segítenek a fiúk is/,hogy tudjunk játék közben folyamatosan beszélgetni is.
    Így magamban állandóan lesem a videó lejátszásokat,és ez nem jó.

    VálaszTörlés
  21. Én itt vagyok és itt is maradok!:) Nekem megfelel a pihi!

    VálaszTörlés
  22. Sajnálom ami történt, de örülök, hogy újra itt lehetek köztetek! Timi1 vagyok.Imádom a kijutósokat, nekem ez a legjobb kikapcsolódás! Szerettem a bandát ott is, de látom itt is itt van mindenki. Lényeg együtt oldjuk meg a feladatokat :)

    VálaszTörlés
  23. Csak egy gondolat.
    A régi oldalra az van kiírva:ennyi.Az árcédula lemaradt.
    Az az érték ami ott összejött hozzászólásokban(és nem feltétlenül a játékoknál),az emberek barátsága,az a pár év együtt felbecsülhetetlen értéket képvisel.:))
    Ennyi.;)

    VálaszTörlés
  24. Hát ledöbbentem:(((de nem értem h neki ennyit ért az egész?és mi is csak ennyit értünk??mikor már évek óta vele vagyunk és napi szinten játszunk?Köszönet Macinak h ennyire tisztel minket és semmibe vesz ennyi embert,gratula a jelleméhez.Ladyevi

    VálaszTörlés
  25. sziasztok.mélyen meg vagyok döbbenve és nem is értem tisztán az egészet.nagyon rossz a signal itt a hegyekben ezért tudok csak nagyon keveset benézni hozzátok.jól vagyok,dög meleg van.posztolni csak akkor tudok ha hazaértem,de próbálok majd minél többet be nézni és olvasgatni benneteket.jók legyetek,majd lesz valahogy,idövel minden probléma meg fog oldódni majd meglátjátok.csak azt tudom mondani amit nekem is minden nap elhajtanak KITARTÁS.

    VálaszTörlés
  26. Haragszom macira, de az én drága jó apám mindig azt mondta, hogy ha valaki megbánt, akkor gondoljak arra, hogy milyen volt, mikor jó volt hozzám (persze, ha volt ilyen)
    Így most megemlítenék pár dolgot, ami miatt hálás vagyok macinak (az utolsó pár hetet leszámítva):
    1. Elsők között, ha nem elsőként csinált olyan oldalt Magyarországon, ahol magyarul lehetett kijutóst játszani, és megalakulhatott ez a csapat.
    2. Felvett társszerzőként, és megismerhettem a "másik oldalt" is.
    3. Mikor beajánlottam neki az én kedves barátnőmet, Lénát, azonnal felvette társszerzőnek.
    4. Mivel gyakorlatilag soha nem volt jelen, így kikiálthattuk a világ legjobb főnökének. A munkákkal soha nem volt probléma, vagy legalábbis nem tudta meg :) Nem kritizált, nem követelőzött.
    5. Ráadásul amiatt, hogy nem volt velünk, így kedvünkre szórakozhattunk azon is, hogy mit kellene csinálni az oldallal, hogy kicsit feldobjuk a hangulatot, ha lapossá vált. A legelvetemültebb ötletünk az volt, mikor kitaláltuk Lénával, hogy megváltoztatjuk az oldal profilját, kitesszük a piros karikát a 18-assal, és az oldal nevét ki-bejutósra változtatjuk :))) Jókat szórakoztunk, több órányi nevetve tervezés lett a vége :))) Persze soha nem tettük volna meg, de rengeteg kellemes óra telt el hasonló "ötleteléssel" :)
    6. Macinak köszönhetjük azt is, hogy megismerhettük bio-t, mint társszerzőt, és olvashatjuk a jobbnál jobb ajánlóit.
    7. Itt olvasva újra "láthattam" hapikatsát, aki bevezetett a posztolás rejtelmeibe, segített, amibe tudott, és nagyon jó munkatárs volt!!! Sajnálom, hogy már nincs közöttünk, viszont örülök, hogy szemmeltart minket :)
    Ez csak pár dolog, ami miatt hálás vagyok karacsi_macinak. Úgyhogy köszönöm maci!!!

    VálaszTörlés
  27. A domain eladó.Szerintem a játékosok nélkül egy fillért sem ér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dobjuk össze a pénzt és vegyük meg ;)

      bio

      Törlés
    2. Ez az oldal ingyenes volt az elmúlt három évben, és azóta se kért tőlem senki pénzt, hogy fennmaradhasson. Igaz, hogy lényegesen egyszerűbb, de szerintem ez se rossz.

      Törlés
  28. Tegnap este olvastam én is, hogy mi történt. Ma reggel mikor ismét klikkeltem az oldalra, csalódottan vettem észre, hogy nincs oldal amit minden nap többször is meglátogattam. Szomorú lettem. Aztán eszembe jutott a PIHI. Jöttem ide és örülök, hogy mindenki itt van!!!! Ha egyszer felelősséget vállalunk valami vagy valaki iránt akkor kötelességünk továbbra is kitartanunk a céljaink, az elgondolásaink, a BARÁTAINK mellett. Sok erőt, kitartást kívánok a továbbiakban Kati, Bio. Mi maradunk, hisz annak aki több éve itt játszik már, annak ez az oldal jóval többet jelent mint egy egyszerű játékos-oldal.


    "Az ember utasítsa el azt, amivel nem ért egyet, ne alázkodjon meg, még ha ennek következtében kellemetlenebb helyzetbe kerül is átmenetileg. És próbálja meg értékelni az új helyzetben a jót. Mindig azt kell nézni, ami marad és nem azt, ami elveszett."
    Konrád György

    Kisd.

    VálaszTörlés
  29. Tyűha! Rendesen meglepődtem én is!:( hétvégén nem voltam, úgyhogy most próbálom összerakni a kommentekből mi is történhetett! Annyira nem vagyok már elkeseredve, hisz látom mindenki megtalálja ezt az oldalt is, és nem lehet minket szétválasztani!:)Én is elég sokat jártam ide leskelődni anno!:) Már csak egy kérdésem lenne, hogy lehet ide úgy regisztrálni, hogy az én nevem is kék legyen, ne kelljen mindig beírni alulra.

    VálaszTörlés
  30. ... hát én is meglepődtem 'weekend' után hétfő reggel két kávé között kitéve az 'eladó' táblát. Második fordulattal egyből jöttem ide és az oldal első három sora egyből megnyugtatott, hogy csak fölülre kell mást beírni a többi megy a megszokott módon. Köszönöm a szervezőknek.
    ui: én is szeretnék kék betűket :)

    VálaszTörlés
  31. Hát nekem úgy kék a betűm, hogy gmail-os email címem van. A profil kijelölésénél pedig a google-t választottam.

    VálaszTörlés
  32. Nekem azért kék a betűm, mert a blogcímemet írom be, miután a név/URL-t választom.

    VálaszTörlés
  33. Oké, köszi, akkor én maradok fekete!:) nincsen nekem egyik se nem !:)

    VálaszTörlés
  34. Kati!
    Avatart azt nem lehet ide beilleszteni?
    Olyan személytelen nekem ez az egész!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, nekem se sikerült. Ha jól értem, ahhoz a gugli-fiókhoz kéne avatart feltöltenem, azt meg nem látom, hol... Katinak mindenesetre sikerült :)

      bio

      Törlés
    2. Most engedélyeztem az avatar képeket. Nekem az email címemhez ez van csatolva, ezért ez jelenik meg. Volt, hogy írtam kommentet az eg24-re, és akkor is ez a kép volt ott kint.

      Törlés
  35. A nevemre kattintok, ott a profil szerkesztésére, és akkor olyan képet töltök fel, amilyet csak szeretnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm... Így tettem, a profiloldalam szerint van is avatarom, de itt, a hozzászólásoknál nem látom a változást...

      Reméljük, csak átmenetileg.

      Kösz az infót!

      bio

      Törlés
  36. Nagyon jó,hogy megint együtt vagyunk.:)

    VálaszTörlés
  37. ez van kiírva a domain elado,de se baj Én is csatlakozom ide hozzátok ha nem baj??fannieva

    VálaszTörlés
  38. Leírná nekem valaki,hogy tudok Én is nevemmel megjelenni itt??Nem akarok már névtelen lenni:(

    VálaszTörlés
  39. én meghallgattam macit is,és már van véleményem.mégpedig az,hogy neked is Kati,meg neki is fene nagy a büszkeségetek,mindketten sértve érzitek magatokat!maci elmondása szerint ő nem is tudott Léna távozásáról.az hogy társszerzőket keresett,szerintem nem bűn,sőt az oldal fennmaradása érdekében még jó is!én örülnék a legjobban,ha végre visszaállna a rend és megbeszélnétek a problémákat egymással,mint 2 felnőtt ember!ezt megírtam neki is,remélem egyikőtöknél hatásos lesz!sok sikert!

    VálaszTörlés
  40. profil kijelölése név/Url cím...csak a felhasználó nevedet írd be,az Url elhanyagolhat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm:))

      Törlés
  41. Leírtam a véleményem, mert több játékos részéről irritál az ítélkezés és a hirtelen pálfordulás, de inkább visszatöröltem, mert vonzaná a kommentárokat, én pedig úgysem olvasnám el őket. Mindenesetre annyit had jegyezzek meg abból az oldalnyi mindenféléből, hogy remélem, hogy a félreértések tisztázódnak majd, mert fáj látni, hogy hosszú évek kemény munkáját és "hűséges" közösségét ilyen szépen és könnyen el tudta törölni pár kemény szó. A magam részéről még reménykedem benne, hogy újból meg fog nyitni a blog, és megjegyezném, hogy bizony nem Maci itt az egyetlen, akinek a viselkedése nem méltó a pozícióhoz, amit betöltött a közösség életében. De ezt nem a blogokon kommentálgatva meg üzeneteket hagyva kellene megoldania az illetékeseknek, kiteregetve a szennyest, mint egy Mónika showban; hanem felnőtt emberek módjára, négyszemközt.
    Akinek nem inge, az nem veszi magára.
    Lehet most rám is csúnyán nézni ezért, de előtte magával számoljon el mindenki. Megértem az ellentéteket, de ha tisztelettel tartozunk Katinak, Lénának, Bionak, Katsának és a többieknek a napi fáradtságos munkájukért (márpedig tartozunk, ez nem kérdés), akkor ugyanez a tisztelet kijár Macinak is, aki a kezdetekkor sokáig egyedül, vagy csak egy kis segítséggel csinálta ugyanezt a munkát, és nem érdemli meg, hogy a személyét vagy a jellemét bírálják, amikor a "hiányzása okairól" szerintem senki nem kérdezte, csak elméleteket gyártott mindenki. Ezúton meg is köszönném Katinak, hogy igyekezett emlékeztetni a közösséget, mennyi mindent köszönhetünk Macinak még akkor is, ha az utóbbi időben nem nézett a blog felé.

    Mindezek ellenére remélem ezen a blogon problémamentesen fog megvalósulni az ideális "kijutós kánaán", mert a legnagyobb közösséget foglalta magába a régi bloggal karöltve a magyar rajongók közül, és ez bizony nagy szó. Én is igen gyakran jártam ide segítségért, amikor elakadtam - ez pedig, legyünk őszintén, nagyon gyakran megtörtént...
    További sok sikert és kellemes játékot kívánok mindenkinek. Bízom benne, hogy az utóbbi időszak okozta rossz szájíz majd idővel elmúlik...

    További kellemes napot: Hel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kb én is ezt szerettem volna megfogalmazni!

      Törlés
    2. Mire lepötyögtem amit akartam, már te is elküldted kábé ugyanezt :) Nagyon egy véleményen vagyunk, csak nekem szóf*sásom van :D

      Törlés
    3. nem szeretek pötyögni,de ha hallanál beszélni,garantálom,hogy nem jutsz szóhoz mellettem:)

      Törlés
    4. tényleg jól megfogalmaztad, nekem tegnap csak félig sikerült. :)

      Törlés
  42. Újra nyitva a kijutós. Én személy szerint örülök neki, hiszen túl sokat dolgoztunk rajta ahhoz, hogy mindez elvesszen. Nem szeretek haragba lenni senkivel, és nem is szerettem volna a kijutós babérjaira törni. Más is volt a két oldal funkciója, és szerintem jól kiegészítették egymást. Valahogy hiányzik az a része, de nem tudom, hogy szeretnék-e továbbra is foglalkozni vele. Most maci posztol ott, vannak játékok is.

    VálaszTörlés
  43. remélem sikerult:)

    VálaszTörlés
  44. Én nem is értem, hogyan volt két blogra elegendő energiád, időd? Nekem egyre sem telik. :)

    Azt hiszem Maci előbb-utóbb el fogja adni a blogot, - ha tudja. Régóta lóg ez a levegőben. Magánéleti és egyéb okok miatt már nem találja benne az örömét. Most is éppen csak a társaság kedvéért nyitotta meg, de látszik, hogy igazából a terhére van. Addig jó, amíg más csinálja, mert ő már nem fogja.

    VálaszTörlés
  45. Én őszinte leszek,nem akarok visszamenni a kijutósra!
    Már rég nem ugyanaz,mint anno volt!
    Nincs bajom Macival és senkivel sem,de valami hiányérzetem van!
    Az előbb is felnéztem oda,de valahogy nem találom a helyem ott,mintha idegen lenne számomra,pedig mindennap fent voltam eddig!
    Valószínű az a két ember lett rám akkora hatással,hogy én így érzek!
    Örülök,hogy a barátaim!:)
    Az egyikük a Pihit vezeti és én itt szeretnék maradni az ő oldalán,mint játékos!:)
    Kicsit csöpögősre sikeredett,nem vagyok ilyen amúgy!:D Ennyi!

    VálaszTörlés
  46. Kati!
    Én nem tudok beilleszteni ide avatart,azt hogy kell?:)
    Mert az én nevem fekete színű és nem kék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      szerintem csak akkor tudsz képet felrakni, ha valamilyen fiókoddal jelentkezel be, amihez a képet hozzárendelheted. Én pölö az egyik Google-fiókomhoz raktam hozzá.

      Törlés
  47. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  48. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  49. Ezt nem értem a teljes nevemmel van avatarom a becenevemmel meg nincs,hogy a francba van ez

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg az lehet, hogy a teljes neveddel be vagy jelentkezve valami fiókodba, a beceneveddel meg nem...
      De én is csak találgatok.

      bio

      Törlés
  50. Melinda képét látom :), Lindyét egyelőre nem :( De nekem se sikerült elsőre...

    bio

    VálaszTörlés
  51. Tudom hogy hülye vok,de azért is!

    A csomagom is nehéz, a szívemen is súly
    Egy szürke taxi vár az üvegajtón túl
    A főbejárat előtt egy másik utazó
    Nézi már a táblát,ez a blog eladó,
    Kifizettem a számlát, többet adtam, mint ami jár
    mert felhívni Téged nem volt időm, csak üzenetet hagyni már
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézzünk az ég felé? ;)
      (Vagy ez egy másik?)

      Törlés
    2. Nem,igen másik ha érted.;)

      Törlés
    3. Mész New Yorkba? :)

      bio

      Törlés
    4. Nem.Azok betonból voltak.:( ;)

      Törlés
    5. Akkor feladom... Sosem voltam Charlie-fan :)

      bio

      Törlés
  52. Na, egy uccsó: az légy, aki vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre eltaláltad,csak teszteltelek.
      Bocs!!!!!!!
      A nyereményed egy Jég dupla whiskyvel!:))))
      Ja! És az légy aki vagy!;)

      Törlés
    2. Degeczről származol-e? ;)

      bio

      Törlés
  53. Akkor maradok avatar nélküli a teljes nevemmel nem akarok itt lenni

    VálaszTörlés
  54. Csak egy kis tréfa volt.:)

    VálaszTörlés