2012. július 10., kedd

Lion Hunter

Ha már a GotMail és selfdefiant beújít, akkor a Timefall sem maradhat le. Ezúttal egy oroszlánvadász szobájából akarunk kijutni - tán vécére? Erről jut eszembe a vicc:

A régi híres oroszlánvadásznak ünnepséget rendeznek a 100. születésnapján. Az ünnepségen egy kis élménybeszámolóra kérik, hogy idézze fel legveszélyesebb kalandját.


- 1936-ban történt, Kenyában. - kezdte az aggastyán - Mindhárom segédem megsérült a vadászat alatt, visszaküldtem őket a táborba, így egyedül mentem tovább az őserdőben. Egy rozoga fahídon átkeltem a folyón, épp átértem, a híd összedőlt. A tisztásra ekkor kilépett egy hatalmas oroszlán, a legnagyobb, amivel valaha találkoztam. Majd egy másik, és egy harmadik... A híd ledőlt, vissza tehát nem fordulhattam... Felkaptam a puskám, lőttem - csütörtököt mondott! Az oroszlánokat viszont még jobban felbőszítettem ezzel.


A közönség hüledezik... És, Mester, mit csinált ekkor?


- Felkaptam a tartalékpuskámat - folytatja egyre nagyobb beleéléssel az ősz vadász - céloztam és lőttem. De az is csütörtököt mondott... Az oroszlánok ekkor már nagyon vadak voltak!


No és, Mester, mit csinált ekkor?


- A szorult helyzetemben feltaláltam magam: előkaptam a késemet, hogy ledöfjem a bestiákat! - mondja, szinte már kiabálva az egyre jobban az emlék hatása alá kerülő öreg.


És, Mester, sikerült?


- Nem, mert a kezem nagyon izzadt, kicsúszott belőle a tőr, egyenesen a folyóba. Az oroszlánok tomboltak, és már szinte éreztem a leheletüket, olyan közel voltak már! És ekkor... én beszartam...


Hát, Mester, cseppet se szégyellje, ilyen helyzetben mindenki beszart volna!


- De én most szartam be!