2012. július 14., szombat

The Secretary Game

Közismert vélemény, hogy igazán csak úgy lehet forradalmár az ember, ha bátran visszanyúl az alapokhoz. Nos, ez a játék ezzel a forradalmi bátorsággal kezd: visszahozza nekünk az egykoron minden kijutós elején kötelező, de mára mér kis híján feledésbe merült "amikor magamhoz tértem, nem tudtam hol vagyok és miért, de..." klisét. De, utána az eddigi - szerintem - legkirályabb kezdő animáció következik, amit kijutósban eddig láttam! Grafikáról ne beszéljünk, mert fényképeken foguk járkálni - viszont a helyszín az egér mozgatásának megfelelően mozog velünk. Nekem nagyon bejön.
Van egy halom fényképünk, egy mobilunk, amit én nem tudtam használni az elején, és az asztalon lévő laptoppal még fészbúkozhatunk is. Mi kell még? Nos, kulcsok, méghozzá hét - ennyit kell megtalálni a szobában. No meg, ha már ott járunk, egy kódot a széfhez, meg egyéb aranyosságokat. Elleszünk itt egy darabig.